Představte si, že přicházíte domů z města s nákupem potravin, těšíte se, až si konečně nachystáte něco dobrého k snědku, když vás vysloveně upoutá ve vaší poštovní schránce nový katalog bytových dekorací od firmy, u níž jste kdysi dávno nakoupili dekorativní závěsy. Ze zvědavosti nahlédnete do náhodně rozevřené dvojstránky a tam objevíte překrásné sváteční ubrusy, adventní věnec, vánoční ozdoby, figurky zvířátek a mnoho dalších drobností, s nimiž vaše vánoční svátky získají na atraktivitě. Přestanete dokonce na chvíli naslouchat koncertování hladového žaludku a nedá vám to zasednout k počítači a ihned prozkoumat nabídku z papírového katalogu na dotyčném e-shopu. Nakonec objednáte přesně to, co jste zahlédla v tištěném katalogu, a ještě něco navíc.

papírový katalog

Papírové katalogy zboží či služeb nám mají i dnes, v přetechnizované digitalizované době, co říci. Pravdou je, že na monitoru stolního počítače si můžete kvalitní produktové fotografie prohlédnout více do detailů (pokud ty fotky jsou opravdu ve vysokém rozlišení), ale listovat v papírovém časopise, v knize či v katalogu je něco úplně jiného. Obracení stránek, doteky prstů po jemném lesklém papíře a zároveň i jeho nezaměnitelná vůně dodávají tomuto procesu svou alchymii, se kterou u dotykového displeje nebo monitoru notebooku nemůžete počítat.

katalog zboží

Tvorba tištěných dokumentů tohoto typu má tedy stále své důležité místo v současné komerční i informační sféře a rozhodně neplatí, že výpočetní technika zcela vytlačí a nahradí veškeré výrobky z papíru včetně papírových záznamníků, diářů či kalendářů. Chce to jen mít dobrý tip na schopné grafické studio v Olomouci https://www.imperialmedia.cz/graficke-studio-olomouc/, s nímž si můžete plnit vaše tajná přání a realizovat smělé grafické projekty, ať už chcete nabízet cokoli – pánské obleky, kancelářské potřeby, kosmetiku, produkty zdravé výživy, lyžařské či vodácké vybavení anebo dámské plavky a spodní prádlo.